Tiketovací systém TISYM nabízí uživatelům celou řadu výhod. Od lepší komunikace přes vyšší produktivitu až po kvalitnější výsledky práce. Budete mít dokonalý přehled o všech aktuálních projektech i hlášených chybách. Rozhodně už nemusíte mít obavy, že nad věcmi ztratíte kontrolu. Práce se systémem je příjemná a jednotlivé funkce jsou nastaveny tak, aby vyhovovaly požadavkům moderní, prosperující firmy.
Co Vám helpdesk ticket systém TISYM nabízí
Ovládání
Ovládání TISYM je snadné a intuitivní. Systém je dostupný přes webový prohlížeč, takže se k němu lze připojit odkudkoli. Zákazníci tak mohou informovat o problému prakticky kdykoli a vy můžete o to rychleji zareagovat.
Pomocí integrovaného e-mailového klienta příchozí pošty můžete zadávat i spravovat tikety přímo z vaší mailové schránky. Systém je provozovaný ve více jazycích, takže se v něm hravě zorientují i zahraniční zákazníci.
Produktivita
Díky jednoduchému delegování úkolů se vyhnete zbytečným zmatkům i prodlevám. Odpadá zdlouhavá administrativa, složité vyřizování e-mailů či telefonátů. Všechny informace zkrátka najdete přehledně na jednom místě a pověřené osoby se mohou ihned pustit do daného úkolu.
K dispozici jsou také výkazy práce, takže zpětně zjistíte dobu i náklady vynaložené na vyřešení jednotlivých problémů. Do budoucna si tak můžete lépe naplánovat potřebné zdroje. Jednoduše šetříte čas i peníze.
Komunita
TISYM je týmově orientovaný. Napomáhá vzájemné komunikaci nejen se zákazníky, ale i mezi zaměstnanci firmy. Vytvoříte zde projekty, na kterých se mohou podílet všichni společně a snadno si vzájemně předávat informace.
Multiuživatelský přístup umožňuje, aby mohlo na jednotlivých úkolech spolupracovat více lidí. Systém pomáhá utvářet přátelskou atmosféru a budovat důvěru klientů.