Co je TISYM

TISYM je jednoduchý nástroj pro správu tiketů, zákaznických požadavků i interních projektů. Díky němu budete mít všechny úkoly na jednom místě. Přehledně uvidíte, kdo na čem pracuje a jaké požadavky teprve čekají na vyřízení. TISYM usnadňuje komunikaci, umožňuje lépe rozvrhnout práci a tím zlepšuje produktivitu. Vzájemná spolupráce vašich zaměstnanců a zákazníků bude jednodušší i příjemnější.

Proklientský přístup bez překážek

Poskytovat svým zákazníkům co nejlepší služby je prioritou každé společnosti. Občas ovšem hrozí, že se v moři požadavků zkrátka začnete ztrácet, což může vést k řadě problémů. Komunikační zmatky, nedorozumění nebo prosté opomenutí vzájemné vztahy jednoznačně narušují.

S TISYM se ničeho takového bát nemusíte. Všechny žádosti vašich zákazníků budete mít přehledně uspořádané v systému. Obě strany si budou moci vyměňovat nezbytné informace a sledovat postup řešení problému. E-mailové notifikace vám umožní být stále v obraze. O každém novém požadavku budete ihned informováni, takže se vám žádný nezatoulá. Blýsknete se jako profesionálové, kterým na spokojenosti klientů skutečně záleží.

Firemní helpdesk přináší řád

Využijte TISYM i jako interní nástroj pro komunikaci v rámci společnosti. Ať už chcete rozjet důležitý projekt, potřebujete pomoc kolegy z vedlejšího týmu nebo třeba jen vyměnit klávesnici. Vytvářejte tikety, zadávejte úkoly zodpovědným osobám a spolupracujte mnohem jednodušeji než kdy dřív.

Požadavky lze v systému snadno filtrovat. Každý si tak může zobrazit přesně ty údaje, které potřebuje a nikdo není zahlcen množstvím zbytečných informací. Ihned si také můžete ověřit, v jakém stadiu se který úkol nachází nebo kdo se na něm podílí. Dočkáte se lepších a rychlejších výsledků při řešení téměř jakéhokoli problému.

Základní výhody systému

  • TISYM vám umožní okamžitý přehled o aktuálních požadavcích jak interních, tak externích. Zákaznická zóna a administrační část jsou přitom oddělené a uzpůsobené potřebám každé strany.
  • Díky systému máte vždy pod kontrolou termíny plnění jednotlivých úkolů. Nedochází tedy k prodlení, které by vedlo k nespokojenosti zákazníka.
  • Zpětně vidíte, kdo na čem pracoval, jaké udělal změny a kolik času který úkol zabral. To vám pomůže do budoucna zefektivnit plánování, zlepšit produktivitu a snížit náklady.